مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1400 ساعت 08:022022-01-21سياسي

فارس من| ماجرای مکاتبه وزارت راه با شهرداری تهران در حوزه ساخت مسکن چه بود؟


رییس انجمن سازندگان مسکن و ساختمان شهر تهران توضیحاتی درباره مکاتبه وزارت راه با شهرداری تهران در حوزه ساخت مسکن ارائه داد.

- شهاب سعادت نژاد ریاست انجمن سازندگان مسکن و ساحتمان شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره ماجرای مکاتبه وزارت راه با شهرداری تهران در حوزه ساخت مسکن گفت: سالهاست سازندگان دارای صلاحیت و انجمن سازندگان، پیگیر اجرای استفاده از خدمات سازنده دارای صلاحیت و صدور شناسنامه فنی و ملکی در جهت مشخص بودن عوامل ساخت و استانداردهای بکار رفته در یک ساختمان و بالا رفتن کیفیت عمر ساختمانها است.

وی تاکید کرد: در این راستا سامانه کاملی برای صدور شناسنامه فنی و ملکی و درج مستندات ؛نقشه ازبیلتها، بیمه هاو مدارک لازم هر ساختمان درسازمان نظام مهندسی استان تهران ایجاد شده و هم اکنون برای ساختمانهای بالای 1500 متر در تهران صدور شناسنامه فنی الزامی است که کار تهیه آن با مجریان ذیصلاح است.

سعادت نژاد خاطرنشان ساخت: مطابق ماده 35 آیین نامه اجرایی ماده 33 مصوبه هییت وزیران همه ساختمان ها باید دارای شناسنامه فنی و ملکی که شامل مشخصات کامل عوامل ساخت، بیمه تضمین کیفیت ،نقشه ازبیلتها و مشخصات فنی دقیق است باشند تا بهره برداران نهایی بتواند کیفیت و استانداردهای به کار رفته و نوع مصالح و عوامل ساخت واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| ماجرای مکاتبه وزارت راه با شهرداری تهران در حوزه ساخت مسکن چه بود؟

فارس من| ماجرای مکاتبه وزارت راه با شهرداری تهران در حوزه ساخت مسکن چه بود؟